Menu

Veelgestelde vragen

Over ons

Wie zijn wij?

Wij zijn Unilever Partners. Het platform waar jij als ondernemer alles voor je zaak perfect kunt regelen. Met Unilever als je professionele partner die dag en nacht voor je klaarstaat. Van producten tot promotiemateriaal. Van apparatuur tot support. Van tips & tricks over hoe je je omzet kunt verhogen tot trends & insights over jouw business. Je kunt het allemaal hier vinden. 

 

Contact

Bekijk eerst de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem contact op met Verkoop Binnendienst of stuur een e-mail 

E-mail: verkoop.binnendienst@unilever.com 
Telefoonnummer: 010 - 439 47 86

 

Overig

Je kunt alle Unilever Partners producten terugvinden op deze website en online bestellen in de webshop. Uiteraard zijn de producten van Unilever Partners ook verkrijgbaar bij de meeste grossiers en Cash & Carries

 

*Let op! De promoties worden pas vanaf de eerste week van maart geleverd via jouw groothandel!

Bestellen 

1. Hoe werkt de webshop? 

In de Unilever Partners webshop kun je een bestelling plaatsen met het verzoek tot uitlevering door je eigen grossier. Je voegt producten toe aan de winkelmand vanuit de product overzichtspagina of op de gedetailleerde productpagina. Soms hebben we speciale promoties. Wanneer je jouw bestelling via de webshop plaats, geef je Unilever Partners toestemming om de bestelling door te sturen aan de door jou gekozen grossier ter uitlevering. Jouw grossier zal de bestelling leveren. Ook de betaling gaat via jouw grossier.

De leverdatum van je bestelling is afhankelijk van je grossier en je vaste leverdagen. Gratis producten en cadeaus worden apart van jouw bestelling verzonden en binnen twee tot drie weken bij jou thuisbezorgd.  

2. Wat zijn de vereisten om de webshop te gebruiken?

Een vereiste om de Unilever Partners webshop te gebruiken, is dat je een ‘bezorgklant’ dient te zijn bij één van onze grossiers en in het bezit bent van een geldig grossiers klantnummer. 

3. Hoe kan ik me registreren?

Registreer jezelf door op de login button aan de rechterbovenzijde van de pagina te klikken. Vul het formulier in en bevestig. Hierna is jouw account klaar voor gebruik. 

4. Welke login details heb ik nodig voor de webshop?

Je kunt de webshop gebruiken zonder in te loggen of door de login gegevens te gebruiken van je registratie. Het voordeel hiervan is dat je gegevens worden bewaard voor vervolgbestellingen. Je kunt de webshop ook gebruiken zonder te registreren. In beide gevallen moet je wel ‘bezorgklant’ zijn bij één van onze grossiers. 

Betalen

5. Welke prijzen zijn van toepassing in de webshop? 

De prijzen die getoond worden zijn indicatieve prijzen. Deze prijzen zijn slechts een indicatie van een mogelijke verkoopprijs van jouw grossier met als enige doel een inschatting te geven van de uiteindelijke prijs. De echte prijs die je betaalt is onderdeel van de overeenkomst tussen jou en je grossier en kan in de praktijk dus zowel hoger als lager uitvallen. Voor de voor jou geldende prijzen en leveringsvoorwaarden kun je jouw grossier raadplegen.

6. Hoe gaat het afrekenen in zijn werk? 

De prijs die je betaalt is onderdeel van de overeenkomst tussen jou en je grossier. Voor de voor jou geldende prijzen en leveringsvoorwaarden kun je jouw grossier raadplegen. De betaling en de afhandeling van de order verloopt op reguliere wijze. 

Bezorgen  

7. Wie bezorgt mijn bestelling?

Jouw grossier zal de bestelling leveren. Ook de betaling gaat via hem. 

8. Welke grossiers leveren mijn bestelling voor de Unilever Partners uit?

De keuzelijst hiervan zie je op de productpagina, waar je je grossier voor de uitlevering kunt kiezen. 

9. Ik heb nog geen grossier. Wat kan ik doen?

Als je klant wilt worden bij een grossier, neem dan contact op met de desbetreffende grossier. 

10. Wanneer zal mijn bestelling bezorgd worden?

Vaak wordt de bestelling de eerstvolgende zending meegeleverd. Dit kunnen we echter niet garanderen. Neem voor de zekerheid contact op met je grossier. 

11. Wat moet ik doen als mijn bestelling niet geleverd wordt?

Jouw grossier is verantwoordelijk voor het leveren van je bestelling. Als het niet geleverd wordt, neem dan contact met hem op. 

Retourneren 

12. Retourneren 

Het retourneren van producten wordt afgehandeld door de grossier. Voor vragen hierover kan je bij hem terecht. Mocht je andere vragen hebben dan kun je contact opnemen met onze verkoop binnendienst.

Overig  

13. Hoe vind je jouw bestelgeschiedenis?

Om toegang te krijgen tot je bestelgeschiedenis log je in aan de rechterbovenzijde van de pagina. Er staat ‘login’ of je gebruikersnaam als je al ingelogd bent. In dit menu klik je op ‘mijn account’. In dit gedeelte kun je aan de linkerzijde naar ‘bestelgeschiedenis’. 

Vriezers

1. Ik wil graag een koopvriezer aanschaffen

Neem contact op met Verkoop Binnendienst of stuur een e-mail 

E-mail: verkoop.binnendienst@unilever.com 
Telefoonnummer: 010 - 439 47 86

 

2.  Welke types koopvriezer zijn en wat kosten deze? 

Er zijn zowel vriezers voor OLA asl voor Ben & Jerry’s. Een overzicht van de beschikbare types en prijzen vind je op de volgende pagina: www.unileverpartners.nl/Verkoopondersteuning/Vriezers1.html

 

3. Welke dozen ijs krijg je meegeleverd?

Elk van onze koopvriezers worden geleverd met een gratis ijspakket. Een specificatie van de exacte inhoud vind je op de productpagina van de vriezer. 

 

4. Wanneer kan de koopvriezer geleverd worden?

Zodra we de opdracht hebben ontvangen duurt het maximaal 10 werkdagen. Veld Koeltechniek neemt telefonisch contact op om de levering en indien van toepassing, de betalingswijze af te stemmen.

 

5. Hoe kom ik in aanmerking voor een bruikleenvriezer?

Bruikleenvriezers worden beperkt ingezet met een minimale afname. Indien je denkt hiervoor in aanmerking te komen kunt je contact opnemen met onze verkoop binnendienst. 

 

6. Waar vind ik mijn activanummer?

Het activanummer vind je op de achterkant van de vriezer. Dit is een metalen plaatje met een uniek Unilever nummer erop. 

 

7. Mijn vriezer is kapot, wat kan ik doen?

Aan de hand van het activanummer van de vriezer, kunnen wij kijken om wat voor een vriezer het gaat. Mocht het om een bruikleenvriezer gaan kunnen wij kosteloos een monteur langs laten komen. Indien je een koopvriezer hebt kun je contact opnemen met Veld Koeltechniek op 0544-476476.

 

8. Mijn ijs is verloren gegaan door de kapotte vriezer, krijg ik dit vergoed?

Wij vergoeden geen ijs als dit verloren is gegaan. Dit neemt niet weg dat wij dit erg vervelend voor je vinden.